Leverings- en betalingsvoorwaarden

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer je jouw bestelling online plaatst voor 15.00 uur op maandag t/m donderdag dan krijg je deze de volgende dag geleverd (mits voorradig). Bestel je op vrijdag voor 15.00 uur dan wordt dit op maandag geleverd, tenzij het een postzending is, dan is er een mogelijkheid dat het op zaterdag bezorgd wordt. Dit is afhankelijk van de dienstverlening van de transporteur op het betreffende afleveradres. Plaats je een online order op vrijdag na 15.00 uur of op zaterdag of zondag? Dan wordt deze op maandag behandeld en op dinsdag geleverd.

Bestelling op een bepaalde dag laten bezorgen? Je kunt zelf het bezorgmoment bepalen wanneer je de bestelling in jouw winkelwagen afrond.

Bij verzendingen via de transporteur word je via track & trace zo nauwkeurig mogelijk per e-mail geïnformeerd waar jouw bestelling zich bevindt en wanneer deze wordt afgeleverd.

Voor vrachtzendingen ontvang je de Track&Trace van de transporteur onder de naam BWC. Je ontvangt een e-mail met het verwachte tijdstip van leveren (met een bandbreedte van 2 uur, dus bijv. tussen 12:00 en 14:00 uur).

In verband met bijvoorbeeld feestdagen kunnen er aangepaste levertijden mogelijk zijn.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 50,- indien we de ontharder naar je toe sturen. Indien je er voor hebt gekozen om de montage door ons te laten verzorgen dan neemt onze monteur de ontharder mee en zijn er geen verzendkosten verschuldigd.

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Bestellingen kunnen bezorgd worden op een voor jou geschikte locatie. Dat kan bij je thuis, op de zaak of op een werkplek ergens in Nederland zijn. Dit geldt ook voor de Waddeneilanden. Voor leveringen in België, Duitsland of Luxemburg hanteren we dezelfde leveringsvoorwaarden als Nederland. Wel worden er extra kosten berekend voor transport naar het buitenland.

Kan mijn bestelling in delen worden geleverd?

Levering vracht op de eilanden Bestellingen kunnen bezorgd worden op een voor jou geschikte locatie. Dat kan bij je thuis, op de zaak of op een werkplek ergens in Nederland zijn. Dit geldt ook voor de Waddeneilanden.

Ik heb een gedeelte van mijn bestelling niet ontvangen

Het kan voorkomen dat een deel van de bestelling niet voorradig was. We nemen contact op om de bestelling zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen. Heb je nog vragen; neem contact op met onze klantenservice via info@waterontharderconcurrent.nl

Voorraad van artikelen

Wat wanneer een artikel niet voorradig is? We proberen je zo goed mogelijk te informeren over de status van jouw bestelling. Houd je e-mail de avond voor levering in de gaten, onze e-mail kan in de spam-box terecht komen. Binnen 24 uur geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@waterontharderconcurrent.nl. Wanneer een artikel in jouw bestelling niet voorradig is nemen wij contact met je op om af te stemmen wanneer je de goederen wilt ontvangen. Ik heb een gedeelte van mijn bestelling niet ontvangen Het retourneren van artikelen is geen probleem, zolang er voldaan wordt aan de
leveringsvoorwaarden. Er kan er een retouraanvraag ingediend worden door een mail te sturen naar info@waterontharderconcurrent.nl. Na ontvangst van de retouraanvraag nemen wij zo snel mogelijk contact op.

We nemen contact met je om je te informeren wanneer je retourzending wordt opgehaald.

Terugbetaling

Hoe werkt de terugbetaling na retourneren? Zodra we de retourzending hebben verwerkt zullen we de terugbetaling ook verwerken. De terugbetaling zal op dezelfde manier als waarmee betaald is verwerkt worden. Betaald met iDEAL? Dan wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer waarmee is betaald. Zodra het geld is teruggestort ontvang je een bevestigingsmail. Hoe werkt de terugbetaling na annuleren? Een bestelling geannuleerd? Zodra we de annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag op dezelfde wijze als hoe je hebt betaald terug. Hoe snel je het bedrag ontvangt hangt af van de betaalmethode. iDEAL: binnen 3 werkdagen Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen? Heb je na bevestiging van ontvangst binnen 5 werkdagen het bedrag nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@waterontharderconcurrent.nl